Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές & Εγγυήσεις

Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή των προϊόντων είναι να μην έχουν φθαρεί ή καταστραφεί και η συσκευασία τους να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να κατεβάσετε τη Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων, την οποία θα χρειαστεί να συμπεριλάβετε στο δέμα που αφορά την επιστροφή.

Πολιτική Επιστροφών Υφασμάτων

Επιστροφές υφασμάτων γίνονται δεκτές μόνο με αμοιβαία συνεννόηση και εντός 15 ημερών από την έκδοση της απόδειξης ή του τιμολογίου, διότι τα υφάσματα τα οποία έχουν κοπεί σύμφωνα με τα μέτρα που μας έχετε δώσει δεν μπορούν να επαναπωληθούν στη κανονική τους αξία στο κατάστημα μας.
Σε περίπτωση επιστροφής κατόπιν συνεννόησης τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Από την πολιτική επιστροφών εξαιρούνται τα μαξιλάρια ύπνου, τα προστατευτικά καλύμματα στρώματος ή μαξιλαριών για λόγους υγιεινής.

Η επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

Α) Επί της έδρας μας επιστροφή του προϊόντος – κατόπιν επικοινωνίας – και επί τόπου αξιολόγησή του ως προς τη δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής χρημάτων.

Β) Μέσω της ίδιας εταιρείας courier που παραλάβατε πραγματοποιείτε την αποστολή του δέματος ως εξής: Συσκευάζετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία εξασφαλίζοντας την μέγιστη προστασία κατά τη μεταφορά και συμπεριλαμβάνετε στο δέμα την απόδειξη ή τιμολόγιο πώλησης και την παραπάνω Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων, που να μας ενημερώνει για την αιτία επιστροφής αλλά και τη διαδικασία τακτοποίησης του οικονομικού ζητήματος που επιθυμείτε. Απευθύνεστε στο Τμήμα Επιστροφών της ίδιας ταχυδρομικής εταιρείαςσημειώνοντας πως τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ.
Οι λεπτομέρειες που αφορούν τα έξοδα επιστροφής διευκρινίζονται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον πελάτη.

Προσοχή:
 Σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τις προϋποθέσεις, θα επιστρέφεται στον πελάτη, με χρέωση παραλήπτη.
Επίσης, σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική ταχυδρομική εταιρεία τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Λόγω του γεγονότος ότι η επιστροφή προϊόντων είναι μία διαδικασία που βασίζεται στην προσεκτική διαχείρισή της, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια ή πληροφορία. Προτεραιότητα μας είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2461022379 και στο e-mail: info@pertsinidis.gr

Αλλαγές Προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή σε κάποιο από τα προϊόντα που σας αποστείλαμε, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε την αλλαγή εντός 15 ημερών από την παραλαβή του. Για να γίνει η αλλαγή θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση με την ίδια ταχυδρομική εταιρεία που παραλάβατε και κατόπιν επικοινωνίας (τηλεφωνικά ή με e-mail) να μας επισημάνετε το προϊόν που θέλετε να γίνει η αλλαγή. (Κωδικός Προϊόντος ή Τίτλος Προϊόντος). Απευθύνεστε στο Τμήμα Επιστροφών της ίδιας ταχυδρομικής εταιρείαςσημειώνοντας πως τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ όπου έπειτα θα προστεθούν στη νέα αποστολή. Τα έξοδα αποστολής για τις αλλαγές καθορίζονται ως εξής:

0-3 κιλά 1,50 €
3-10 κιλά 3 €
10-20 κιλά 6 €

[border ]

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο: 09:00 − 14:30

Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 09:00 – 14:30 & 17:30 – 21:00

Τηλ. Επικοινωνίας: 24610 22379

Fax: 24610 22379

Κινητό: 6972229169

e-mail: info@pertsinidis.gr